woensdag 17 april 2013

Brandweer en Beestjes

Nu mijn naaihoek(je) op zolder (bijna) klaar is, werd het weer eens tijd een paar stofjes tot stukjes te maken. Ik had gezien dat Mared niet erg veel shirtjes met korte mouwen meer had liggen, dus die was eerst aan de beurt. Ik kocht al eerder een flinke stapel bio tricotjes van Bora, prachtige kwaliteit en zulk mooi design!

Nu had ik afgesproken met mezelf dat deze stofjes zouden worden gebruikt voor de lente/zomer garderobe van de dames, niet wetende dat de lente zó lang op zich zou laten wachten...maar nu is het eindelijk zo ver!

Het shirtje is een patroon uit de Ottobre dat ik wat heb aangepast, zoveel dat ik vergeten ben welk patroon het was...haha! Ik heb de eerste gemaakt uit Mus stofje, design Bora, groen met beestjes, de tweede is brandweermannetjes, een stof van Lillestoff, design ook van Bora. Deze heb ik beide gekocht in de webshop van Bora: www.boraillustraties.nl





Mared heeft vanmorgen gekozen: 'Rode! Rode!'






Geen opmerkingen:

Een reactie posten