vrijdag 5 april 2013

De Kleurrijke Kast

Bij het struinen over het internet kom ik vaak van die geweldige opknapprojecten tegen, kasten in de meest fantastische kleuren. Wauw. Dat moet ik ook, dat wil ik ook. De Taupe kast opgesnord en naar de Gamma getogen voor een scala aan kleuren, passend bij mijn zorgvuldig samengesteld moodboard. Voorafgaand aan mijn nachtdienst leek mij het een mooi moment de kast in de verf te zetten. De meiden op de opvang en ik het huis voor mij alleen. De eerste kleur, groen, ging er lekker op. Ik had eerst de boel geschuurd en niet leek me nog in de weg te staan voor een fantastische kleurrijke kast. O wat een tragedie. Ik vind het niet mooi en de verf bladert. Grrr. De kinderen vinden hem prachtig, dus hij wordt nu tot speelgoedkast gebombardeerd. Daar maakt een krasje meer of minder niks uit en dat mag best schreeuwerig van kleur zijn...toch? Wat is jullie minst geslaagde opknapper?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten