zaterdag 8 februari 2014

31 dagen Pinterest: dag 23 Fotobella!

O wat ben ik soms blij met mezelf. Mag wel hé? :)

Ik zag een tas die ik mooi vond máár te duur plus niet geschikt voor het doel: mijn camera inzettas er in stoppen. Bij mijn zoektocht naar een geschikt patroon kwam ik een e-book van de Fotobella tegen. Perfect!

De buitenste delen van de tas maakte ik van geplastificeerd katoen en de rest van een lapje paarse rib wat ik nog had liggen. Ik heb geen fotoinzettas genaaid, die wel in het e-book staat, maar een losse gekocht. Voor een tientje zou ik méér kwijt zijn geweest aan volumevlies kopen. (plus ik was er wel een beetje klaar mee :p) Ik twijfelde nog over het versieren van de schouderriem (tassenband en musketonhaken gekocht bij Band en Lint, super snelle service), maar toch maar gekozen voor simpel, je kan ook te ver gaan met je versiergekte....

Ik ben blij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten