maandag 2 juni 2014

Ballonbroek

Ik ben wég van Scandinavische kinderkleding, vooral het lekker wijde een speelbare eraan. De ballonbroek in zachte en rekbare stofjes. Yum. Ik zocht een patroon en kwam uit bij Minikrea. Ik zat er al een tijdje aan te denken deze patronen in de webshop te gaan verkopen, daarom wilde ik ze éérst uitproberen.

Het patroon heet Ballonbuks 30301 en is er ook in een babymaten variant.

Voor de jongste maakte ik een maat 4 jaar in paarse velours tricot, met een oranje boord. Het topje is een Lore van Farbenmix, die ik al eerder naaide. :-)




De Oudste wilde graag een rozenrib van Stenzo, ik maakte een maat groter, 6 jaar. Op verzoek tekende ik een grote zak voor op de voorkant. Mopje weigerde de broek uit te doen na het passen tussendoor en wilde ab-so-luut geen elastiek in de onderkant van de pijpen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten