maandag 27 juli 2015

Work In Progress

Voor de verjaardagen van de Mopjes probeer ik elk jaar iets voor ze te naaien, een heuse verjaardagsjurk, met bijpassende verjaarsdagskroon.

Dit jaar wilde ik eens wat anders, een rokje met een shirtje en bijpassende legging. Ik kreeg van  vriendin Tilly een stapeltje oude patronen, waaronder een Roos 3008A. Rokje model B leek mij wel wat, roezels!  Mopje was mee en we zochten samen een stapel stofjes uit. Blauw, roze en rood.

Tijdens het tekenen al vroeg Mopje wat voor jurk het zou worden. "Het wordt een rokje, Mopje." "O." Bleek dat ze tóch liever een jurk wilde. Dat wordt een pasje eraan zetten. :)

Ik ben al een eindje op weg.



"En ik wil de paddenstoelen erbij mam..."


"...en dat vosje..."


"...en die blauwe stippels, kunnen die er óók bij?..."


"...én dat hondje!..."



"...en die ook!..."



"En dino's!!"
"Gaat goed komen, Mopje." :-)




Nu nog 'even' bedenken wel tricot het bovenstukje gaat worden...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten